Obserwatorzy

sobota, 9 marca 2013

Klątwa mozaiki - Giulio Leoni


Klątwa mozaiki

Autor: 
wydawnictwo: Znak
data wydania: 2006 
ISBN: 8324006737
liczba stron: 340



Książka, która niestety bardzo mnie rozczarowała...



Na początek może jednak kilka słów na temat akcji. 
We florenckim klasztorze znalezione zostają zwłoki wybitnego mozaicysty. Zginął on w trakcie swojej pracy. Jak się okazuje jego projekt wykonywanej przez niego mozaiki odbiega od pierwowzoru, a na ścianie widnieje znak pentagramu. Dante Alighieri w roli detektywa, próbuje odkryć kto i dlaczego zamordował mężczyznę i co chciał w ten sposób ukryć. Wkrótce dochodzi do kolejnego morderstwa-jaki jest wspólny mianownik tych dwóch zbrodni? Tego próbuje dowiedzieć się Dante w trakcie akcji książki, jeśli właściwie o akcji można mówić... Dla mnie książka napisana niestety bez polotu i z przykrością stwierdzam, że się przy niej trochę męczyłam-cały czas liczyłam na "coś więcej" i się przeliczyłam. Myślę, że nie ma tutaj sensu się nad tą pozycją rozwodzić-nie zostanie w mojej pamięci...

Książka przeczytana w ramach konkursu
340 str

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz