Obserwatorzy

niedziela, 21 kwietnia 2013

Uczta dla wron


Uczta dla wron

George R. R. Martin

Część 1: Cienie śmierci

seria/cykl wydawniczy: Pieśń Lodu i Ognia tom 4.1
wydawnictwo: Zysk i S-ka
data wydania: 2006 (data przybliżona)
ISBN: 8372989532
liczba stron: 512







Część 2: Sieć spisków


seria/cykl wydawniczy: Pieśń Lodu i Ognia tom 4.2
wydawnictwo: Zysk i S-ka
data wydania: 2006 (data przybliżona)
ISBN: 8392789680
liczba stron: 528





Kolejna część cyklu "Pieśni Lodu i Ognia" przyniosła.... niestety rozczarowanie.
Do tej pory czytałam wszystkie części z zapartym tchem , nie mogąc się odczekać co dalej, ale "Uczta dla wron" nie porwała mnie w ogóle. Akcja bardzo spowolniła. Miałam wrażenie, że czytam tylko o kolejnych spiskach Cersei, która zachowuje się w coraz bardziej jak obłąkana oraz o Brienne, która ciągle jedzie i jedzie. Wątki z Dorne i Żelaznych Wysp, są krótkimi przerywnikami, ale to dla mnie trochę za mało.
Ciekawą postacią jest Catelyn Stark "powracająca z martwych", ale to już nie ta sympatyczna bohaterka której decyzje popierałam...

Oczywiście jest to część której nie można pominąć, aczkolwiek gotowa byłabym nadać całości podtytuł IItomu czyli "Sieć spiskowców". 

Na końcu autor wyjaśnia, że reszta lubianych chyba przez wszystkich bohaterów pojawi się po prostu w części kolejnej. Nie pozostaje więc nic innego jak uwierzyć, że autor nie stracił nic ze swego kunsztu i powali nas znowu na łopatki w kolejnej części ;)

Książki zgłaszam do konkursu
str 512 i 528

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz